středa 31. prosince 2014

Jeden rekapitulační

Poslední den roku 2014 je tu, a blogeři jak zběsilí hážou jeden rekapitulační článek za druhým.
A jelikož je dnešek můj první prostor pro něco takového, přidávám se.

Jak vypadal můj uplynulý rok?
 - V lednu jsem si založila mojí milovanou Knižní paralelu. (Ano, 4. ledna máme narozeniny!)
 - V únoru se mi podařilo navázat mé první spolupráce. 
- V dubnu jsem se konečně pustila do vegetariánství, a bylo to spolu se založením blogu to nejlepší rozhodnutí.
- V červnu jsem úspěšně dokončila můj školní rok.
- V červenci jsem již po několikáté makala jak šroub v mé nejmilejší Zoo. 
- Srpen byl plný relaxu, čtení, blogování, a dovolenkování.
- V září jsem se konečně stala řidičkou, a oslavila 2. výročí s mým milým.
 - V řijnu jsem konečně začala na sobě makat, a pustila jsem se do cvičení!
- V listopadu jsem si podepsala přihlášku k maturitě, takže z toho se asi jen tak nevykroutím.
- V prosinci jsem se nejspíš na pevno rozhodla kam půjdou mé přihlášky na vysokou.
-V měsících které jsem vynechala se nejspíš nedělo nic důležitého, nicméně jsem celý rok makala na svém rozvoji, hlavně kolem stravování apod.


Každý druhý se předsevzení do nadcházeníjího roku vysměje. A ty ostatní se do toho pustí, a buď to vzdají, nebo jsou sami pro sebe vítězem.
Já s předsevzetím problém nemám. Ráda si dávám nové cíle, a datum od kdy se musí začít je potřeba stavit si vždycky. Někdo to zvládne ze dne na den, a ty ostatní potřebují další pondělí, další měsíc, nebo Nový rok.


A čeho bych se ráda v příštím roce držela já?
 - No, v první řadě udělat tu maturitu, abych se pak naplno mohla věnovat blogování a mým ostatním zájmům. A nemusela chodit ze školy v šest, do deseti se učit, a pak odpadnout.
- Vyplývá to už z předchozího bodu, ale pustit se zas do blogování naplno. Teď jsem měla odmlky, a strašně mi to chybí. Číst, pak psát, a nakonec vidět vaše ohlasy!
- Po maturitě bych si ráda udělala kurz výživového poradce. Takže v létě pěkně brigádničit, a pak šup kurzovat.
- Dál se posouvat ve stravování, dozvídat se nové věci jako do teď, a řidit se jimi. Strašně mě to baví, a to nejezení ****** a odstraňování chemie jsem si zamilovala.
- Držet se mého pozitivního pohledu na všechno kolem, protože se mi do poslední  dobou dost drželo a já jsem z toho nadšená.
- Rozdávat kolem sebe úsměvy a radost, protože je to víc důležité než si umíte představit.
- A na závěr by to možná chtělo něco strašně bláznivého, jako třeba seskok padákem, nebo já nevím co. Ale věřte, že přesně tohle pro mě bude ta maturita.




A jelikož je tohle článek uplně poslední, tedy - za tento rok samozřejmě, ráda bych vám všem popřála jen to nejkrásnější do nadcházejícího roku. Co nejvíce přečtených knih, co nejvíce těch nejlepších knih. A i když jsme všichni blázni do knih, všechno se kolem nich netočí. Takže i když milujete své knižní hrdiny, s knihami spíte a nedáte bez nich ani ránu.. Nezapomínejte na reálný život. Užívejte si ho tolik jako knižního. Kupte si nové diáře, plánujte, užívejte si.

A co přeji sama sobě? Vše co jsem psala v předchozích řádcích a hlavě..další rok blogování!

Co vy a rok 2014? Dali jste si nějaká předsevzetí? Budu ráda když mi napíšete do komentářů jak jste na tom vy.

7 komentářů:

  1. Rok 2014 byl, jak vidím, zlomový pro hodně lidí. Pro tebe v tom dobrém slova smyslu, což ti přeji! :) Samozřejmě držím palce s maturitou a vším, čeho chceš v nadcházejícím roce dosáhnout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám pocit že držet palce ze všech stran budu potřebovat :) I já Ti přeji jen to nejkrásnější do Nového roku! :)

      Vymazat
  2. Dala jsem si předsevzetí a dodržela je všechny kromě jednoho (které asi posunu na dobu neurčitou), ale i tak je to pro mě úspěch. A obdivuji tě, že se tak dokážeš starat o to, co jíš. Jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pracuji na tom. Teď přes vánoční prázdniny jsem se snad ani nepohnula a jedla neustále..takže jsem na sebe naštvná,ale teď se do toho zase pouštím. Baví mě to, a ráda na sobě vidím změny i co se týče zdravotního stavu :)

      Vymazat
  3. Já nejsem úplně člověk na předsevzetí. Většinou mám v průběhu roku záchvaty tak a teď budu /nebudu...;) Tak ať ti všechno vyjde podle plánů a všechno nejlepší do nového roku. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je, že nějaké ty "záchvaty" máš. Myslím že je neustále co měnit. Přeji Ti jen to nejkrásnější do Nového roku! :)

      Vymazat
  4. Páni, koukám, že to byl náročný, ale i úspěšný rok, to Ti moc přeju :-) A samozřejmě Ti přeju mnoho úspěchů do tohoto roku :-) Už dlouho jsem sem z důvodu časového vytížení nezavítala, nicméně jsem ráda, že stále v psaní pokračuješ, moc ráda sem chodím a vůbec bych neřekla, že to tu "stojí" teprve rok :-) Takže ti předem k zítřejším blogovým narozeninám přeju hodně štěstí a mnoho úspěchů v psaní! :-)

    OdpovědětVymazat